طراحی محوطه و باغ میوه اصفهان

این پروژه شامل 3 آبنما (آبنما پرده ای، آبنمای کفی با فواره و آبنمای سنگی پیش ساخته)، آلاچیق، باغچه سبزی کاری، باغ میوه، فلاورباکس های غیر همسطح، پیاده رو و محوطه سازی می باشد

طراحی محوطه و باغ میوه اصفهان – باغ بهادران

محوطه سازی و طراحی محوطه و باغ میوه اصفهان – باغ بهادران در متراژ 1420 متر مربع با استفاده المان ها و آبجکت های زیبا با پیشنهاد کارشناسان مرکز طراحی باغ گستر و نقطه نظرات کارفرمای محترم اجرا گردید. با نظارت اجرایی این مرکز به مرحله اجرایی رسید. این پروژه بر اساس سه بخش کلی ساختمان محوطه و باغ میوه طراحی گردیده است. این پروژه فضای سبز با نظارت اجرایی مسئولین مرکز طراحی باغ گستر در سال 1385 به اجرا رسید.
لازم به ذکر است تصاویر مندرج در وبسایت باغ گستر به علت حجم بالای تصاویر با کاهش حجم و همچنین با کاهش کیفیت تصاویر مواجه هستند. و به علت این موضوع از شما پوزش می طلبیم. برای مشاهده تصاویر پروژه در سایز بزرگتر بر روی آنها کلیک کنید.

تیم ما آماده ی طراحی و اجرایی کردن انواع سبک طراحی فضای سبز از جمله طراحی مدرن و طراحی سنتی می باشد. اگر شما در نظر دارید که تغییرات چشم نوازی را در باغ، ویلا و یا خانه ی خود ایجاد کنید کافیست با باغ گستر در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه